Hyppää pääsisältöön

Uutisia - Avustusasiointi uudistuu!

Avustusasiointi uudistuu vaiheittain vuoden 2023 aikana osana Helsingin kaupungin sähköisen asioinnin uudistusta. Nykyinen Asiointi.hel.fi sivusto poistuu käytöstä 30.9.2023. Uudistuksen myötä nykyiset asiointikansiot sisältöineen poistuvat. Jos haluat säilyttää aiemmin lähettämäsi hakemukset, käy tallentamassa ne itsellesi.

Avustusasioinnin teknisiä ratkaisuja on uudistettu ja palvelun yleisilme vastaa hel.fi-sivujen tyyliä. Avustussivustolta löydät kootusti kaikkia avustuksia koskevan tiedon ja sen mitä vaatimuksia palvelun käyttämiselle on.

 

Tietoa avustuksista -sivulta pääset tutustumaan eri avustustyyppeihin ja Palvelun käyttöohje -sivulta näet, miten palvelua käytetään. Palvelusivulta näet mihin ja millä kriteereillä avustusta voidaan myöntää. Palvelusivun kautta pääset näkemään mallit avustushakemuksista ja vaadittavat liitteet.

 

Kirjautumalla palveluun oikealla asiointiroolilla, Suomi.fi-palvelusta tuodaan hakijan tiedon automaattisesti hakemukselle.